کانادا شگفتی ساز مرحله نهایی لیگ جهانی شد

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

کانادا شگفتی ساز مرحله نهایی لیگ جهانی شد
بازديد : 1174

کانادا شگفتی ساز مرحله نهایی لیگ جهانی شد 1

تیم ملی والیبال کانادا با شکست روسیه قهرمان بازی های المپیک 2012 لندن در نخستین بازی خود در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال شگفتی ساز شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره لیگ جهانی والیبال (سال 2013) شب گذشته با برگزاری دو دیدار دیگر در کشور آرژانتین پیگیری شد.
تیم ملی والیبال کانادا که در گروه دوم مرحله نهایی با تیم های روسیه و برزیل همگروه است و بر اساس نظر کارشناسانی شانسی برای صعود به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها ندارد، در نخستین بازی خود به مصاف روسیه رفت و در یک بازی سنگین (دو ساعت و هفت دقیقه) سه بر دو روسیه قهرمان المپیک را شکست داد و شگفتی ساز شد.
ملی پوشان روسیه در این دیدار در ست های اول و دوم با امتیازهای 25 بر 20 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند اما در ناباوری در ست های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 21 و 15 بر 11 در برابر کانادا مغلوب شدند.
در حال حاضر روسیه با 3 امتیاز در صدر این گروه قرار دارد و تیم های کانادا و برزیل نیز به ترتیب با دو و یک امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.
در این گروه امشب دو تیم کانادا و برزیل به مصاف هم خواهند رفت تا در نهایت دو تیم برتر راهی مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی 2013 شوند.
شب گذشته در گروه اول مرحله نهایی لیگ جهانی نیز یک بازی برگزار شد که بلغارستان سه بر یک با امتیازهای (18- 25، 25- 18، 22- 25 و 24- 26) مغلوب ایتالیا شد.
در این گروه در حال حاضر ایتالیا با 3 امتیاز از یک بازی در صدر قرار دارد و بلغارستان با سه امتیاز از دو بازی در جایگاه دوم است. آرژانتین میزبان نیز بدون امتیاز در رتبه سومی است. امشب آرژانتین میزبان به مصاف ایتالیا خواهد رفت. آرژانتین اگر در برابر ایتالیا مغلوب شود از راه یابی به جمع چهار تیم برتر باز خواهد ماند.




موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف